88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

استفاده از سیستم دوربین های مدار بسته در اطاقک آسانسور که مورد استفاده عموم قرار دارد و در عین حال یک فضای بسته می باشد، جهت ایجاد امنیت بیشتر برای افراد بسیار مورد اهمیت واقع شده است. بدین ترتیب می توان از امکان وقوع جرم، تخلف، دزدی در آسانسور ساختمان خود به ویژه در مجتمع ها و آپارتمانهای مسکونی و تجاری، اداره ها و سازمان ها، هتل ها و مکان های عمومی جلوگیری کنید و در نتیجه آرامش خیال را برای افرادی که از آسانسور استفاده می کنند فراهم سازید. 

پکیج کامل سیستم دوربین های مدار بسته آسانسور با سیستم ارسال ویدئویی بیسیم، حاوی فرستنده، گیرنده، پایه نصب (براکت)، دوربین، DVR ، منبع تغذیه و کابل های کواکسیال می باشد. سیستم ارسال ویدئویی بیسیم به این صورت انجام می گیرد:

1) دوربین مدار بسته آسانسور به سقف اطاقک آسانسور وصل می گردد و با استفاده از کابل کواکسیال به فرستنده سیم کشی می شود

2) فرستنده در سطح زیرین اطاقک آسانسور نصب می شود

3) گیرنده بیسیم که روی کف زمین نصب می شود و با کابل کواکسیال به DVR وصل می شود.

در هنگام نصب کردن بسیار مهم است به این نکته توجه کنید که انجام هر گونه تنظیمات و یا اجرای دستورالعمل های غیر استاندارد، ممکن است باعث شود در معرض تشعشعات خطرناک لیزر قرار بگیرید.

همچنین نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که اگرچه سیستم دوربین های مدار بسته آسانسور طوری ساخته می شود که مطابق با استاندارد های ایمنی چشم غیر مسلح ساخته می شوند، اما جانب احتیاط را باید رعایت کنید و از نگاه کردن به طورمستقیم به روزنه ای که پرتو های لیزر از آن خارج می گردند، دوری کنید. لیزر در طول موج 658 نانومتر که در حوزه طول موج مادون قرمز طیف الکترومغناطیسی است و با چشم انسان قابل رؤیت نیست، عمل می کنند. همانطور که اشاره شد این سیستم ها برای مشاهده کردن با چشم ایمن هستند اما  وقتی به پرتوهای لیزر با وسایل کمکی بصری و عینک ها و یا ذره بین مشاهده کنید خطرناک می باشند. به طور کلی استفاده از عینک ها و ذره بین ها و ابزاری از این دست، بسته به نوع عدسی  آنها، خطر واگرا کردن شدید پرتو

های لیزر و یا موازی کردن آنها را افزایش می دهد.

دوربین مدار بسته آسانسور می تواند دارای قابلیت های مختلفی باشد مانند لنز با فاصله کانونی متغیر که این امکان را می دهد که لنز را طوری تنظیم کنید که هیچ نقطه کوری دراطاقک آسانسور باقی نماند. همچنین می تواند دارای ویژگی WDR باشد که اثر تغییرات در میزان نور پشت سری را در حین باز و بسته شدن درب آسانسور خنثی کرده و تصحیح کند. نیز می تواند حاوی ویژگی دید در شب باشد که در مواقعی که میزان روشنایی داخل  اطاقک آسانسورخیلی کم می شود و یا حتی در شرایط تاریکی کامل دوربین را قادر می سازد که ویدئوهای واضحی را ارائه کنند.

وجود سیستم ارسال تصاویر به صورت بیسیم به این دلیل است که در هزینه های استفاده از کابل travelling صرفه جویی گردد و ویدئوی ارسالی به صورت بیسیم می تواند تا 1300 فوت بدون تداخل امواج و تأخیر فرستاده شود.

به دلیل باریکی دسته پرتو لیزر، تنظیم دقیق جهت هم تراز کردن فرستنده و گیرنده بسیار مهم و حیاتی است. برای انجام این تنظیمات باید دستگاه فرستنده را روشن کنید و پرتو های لیزر را جاری سازید و بدین ترتیب محل دقیقی را که گیرنده می تواند در مرکز پرتوهای لیزر(center of laser beam) قرار بگیرد را پیدا کرده و علامت گذاری کنید.

برای نصب کردن گیرنده بر روی زمین از یک پایه نصب صلب و محکم استفاده می شود که دستگاه گیرنده بر روی آن پیچ می شود و یا اگر پایه فلزی باشد می توان با استفاده از یک ورقه آلومینیومی دستگاه گیرنده را به پایه وصل کرد.

نمايش : 6136 تاریخ انتشار : 1392/09/09 امتیاز :
5.0
10 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-پلیس و ایمنی (دوربین مداربسته)-دوربین مدار بسته در آسانسور رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,آسانسور،دوربین مدار بسته در آسانسور،ایمنی آسانسور,آسانسور,استفاده,دوربین,گیرنده,فرستنده,کواکسیال,دستگاه,ویدئویی,تنظیمات,خطرناک

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025