88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

نقشه ۳ دوست برای سرقت دوربین مداربسته



                

سه دوست که دست به سرقت دوربین‌های مداربسته اتوبان‌ها و بانک‌ها می‌زدند در آخرین سرقت خود ناکام ماندند و همین باعث دستگیری‌شان شد.
به گزارش همشهری، اسفند‌ماه91 مردی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد که شخصی در حال سرقت دوربین مداربسته بزرگراه است. بلافاصله بعد از این تماس تیمی از مأموران راهی محل مورد نظر شدند اما هیچ اثری از دزدان نبود چرا که آنها دوربین مداربسته را سرقت کرده و پا به فرار گذاشته بودند.
به‌دنبال این حادثه، ‌پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و مأموران پلیس آگاهی پایتخت با دستور قاضی نمازی دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که از مدتی قبل سرقت‌های سریالی دوربین‌های مداربسته در پایتخت و حاشیه تهران رخ داده که دزدان دست به سرقت دوربین‌های مداربسته راهنمایی و رانندگی در اتوبان‌ها می‌زدند. این در حالی بود که بعد از چند روز گزارش سرقت دوربین‌های مداربسته بانک‌ها نیز به پلیس اعلام شد.
درحالی‌که تجسس‌های پلیسی برای انهدام این باند سازمان یافته ادامه داشت، چندی قبل مأموران مجددا با تماس یکی از شهروندان در جریان سرقت دوربین مداربسته در یکی از اتوبان‌های تهران قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، ‌سارق قصد باز کردن دوربین مداربسته بزرگراه را داشته اما موفق نشده و بلافاصله پا به فرار گذاشته است.
به دستور قاضی، مأموران اقدام به بررسی تصاویر دوربین مداربسته کردند و چهره متهم را هنگام باز کردن دوربین به‌دست آوردند. تصاویر دوربین نشان می‌داد که سارق بعد از پارک کردن خودروی پژو405 به سمت دوربین مداربسته آمده تا دست به سرقت بزند. با این سرنخ مأموران به تحقیق در این زمینه پرداختند و دریافتند که متهم سابقه‌دار است. ردیابی‌ها در این زمینه ادامه داشت تا اینکه چندی قبل، مأموران متهم را هنگامی که سوار بر خودروی پژو بود در پایتخت دستگیر کردند و او را به اداره آگاهی انتقال دادند.
متهم در بازجویی‌ها گفت: چند وقت پیش با همدستی 2نفر از دوستانم نقشه سرقت دوربین‌های مداربسته بزرگراه‌ها و بانک‌ها را کشیدیم. با اینکه کار سختی بود اما برای تأمین هزینه شیشه هر سه نیاز به پول داشتیم. وی ادامه داد: معمولا سرقت‌ها را‌ به‌صورت گروه 2نفره می‌رفتیم. یک نفر نگهبانی می‌داد و من نیز دوربین‌ها را باز می‌کردم و بعد از سرقت، ‌آنها را می‌فروختیم.
وی ادامه داد: در آخرین سرقت، من و دوستم مثل همیشه کنار خیابان توقف کردیم و من نیز قصد سرقت داشتم اما یک دفعه دوستم سوت کشید و علامت داد که خودروی گشت پلیس در نزدیکی ماست، من هم بلافاصله به سمت ماشین آمدم و فرار کردیم. همین باعث شد که دوربین چهره مرا ثبت کند و گیر بیفتم. بعد از اعترافات این دزد شیشه‌ای، ‌کارآگاهان موفق شدند 2 همدست وی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
 به گزارش همشهری، ‌طبق اعلام گزارش راهنمایی و رانندگی بیش از 24دوربین سرقت شده که ارزش آنها در حدود 800 میلیون تومان است. همچنین اعضای این باند به سرقت 15دوربین مداربسته بانک‌ها اعتراف کردند


                                  

نمايش : 5019 تاریخ انتشار : 1392/11/01 امتیاز :
5.0
8 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-پلیس و ایمنی (دوربین مداربسته)-نقشه ۳ دوست برای سرقت دوربین مداربسته رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته،دوربین مدار بسته،سامسونگ,دوربین,مداربسته,مأموران,اتوبان,بزرگراه,بلافاصله,پایتخت,خودروی,همشهری،,گذاشته

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025