88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

نقشه هولناک مرد چینی برای قتل همکارش

یک مرد چینی برای قتل همکارش روشی شیطانی و بی رحمانه را به کار برد. خوشبختانه عمر زن  به دنیا بود و راز این مرد جنایتکار با دوربین مداربسته فاش شد.
 
 یک مرد چینی که به همکارش مبلغ 100 هزار یوان ( حدود 20000 دلار ) بدهکار بود . وی برای اینکه او را از سر باز کند و پول بدهی را ندهد به روشی شیطانی متوسل شد. مرد بدهکار پس از طرح نقشه قتل ، خیابانی خلوت و به ویژه دهانه یک کانال فاضلاب را انتخاب می کند.
 
مرد سرپوش دهانه فاضلاب را برداشته و روی آن را با یک کارتن مقوایی می پوشاند. او سپس نزد همکارش  رفته و به او می گوید که قصد پرداخت بدهی اش را دارد. او به زن پیشنهاد می کند او را تا یک خودپرداز همراهی کرده تا طلبش را بدهد.
 
بدیهی است خودپردازی که مرد پیشنهاد کرده بود در همان خیابان خلوتی قرار داشت که دام مرگ را در آن برای زن از همه جا بی خبر کار گذاشته بود.
 
بارش شدید باران به کمک مرد جنایتکار می آید. نقشه مرد با چتری برای پوشاندن چهره و همچنین عجله برای خیس نشدن کامل می شود.
 
با رسیدن به دهانه فاضلاب زن به داخل آن افتاده و مرد جانی سرپوش را گذاشته و پیچ آن را محکم می کند.
 
جنایت به نظر کامل و بی نقص بود، اما زن جوان نه بر اثر سقوط و نه بر اثر غرق شدن نمرد و زنده ماند. او با گره زدن لباس هایش طنابی را درست کرده و خود را به یک لوله آب در فاصله نزدیک به دهانه فاضلاب متصل می کند.
 
زن بینوا سه روز به سرپوش ضربه می زد و نومیدانه فریاد می کشید تا اینکه عابری صدای او را شنیده و ماموران امداد را مطلع می کند. ماموران موفق می شوند زن نیمه جان را از گوری که مرد جنایتکار برایش در نظر گرفته بود، بیرون بیاورند.
 
زن ماجرا را برای ماموران پلیس استان هاینان تعریف می کند. ماموران مرد دستگیر کرده و به زندان می فرستند. درعین حال، نکته کوچکی از چشم مرد جانی پنهان مانده بود و آن اینکه دوربین مدار بسته امنیتی خیابان تمام جزییات اقدام به قتل او را ضبط کرده بود. مدارکی مستدل برای دادگاه تا مجازات سنگینی را برای او صادر کند.


 
باید به این نکته اشاره کرد که این حادثه در اواخر ماه دسامبر 2013 حدود 45 روز پیش رخ داده اما فیلم آن اخیرا از شبکه های محلی چینی و همچنین یورونیوز پخش شده است. از آن زمان این فیلم باورنکردنی در تمام شبکه های اجتماعی جهان پخش و موجب حیرت میلیون ها کاربر شده است.


لینک دانلود فیلم کامل ضبط شده نقشه هولناک مرد چینی برای قتل همکارش
نمايش : 3334 تاریخ انتشار : 1392/11/30 امتیاز :
5.0
14 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-پلیس و ایمنی (دوربین مداربسته)-فیلم ضبط شده به وسیله دوربین مداربسته در تمام شبکه های اجتماعی جهان رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته،دوربین مدار بسته،قتل،فیلم,همکارش,فاضلاب,ماموران,جنایتکار,هولناک,شیطانی,دوربین,بدهکار,پیشنهاد,خیابان

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025