88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :
در این مراسم میهمانان و مدعوین ویژه ایی از جمله ریاست محترم و اعضای  اتحادیه شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی  ، ریاست محترم و اعضای اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک تهران، جمعی از تجار و بازرگانان نامدار این صنعت، نمایندگان برندهای مطرح در کشور ، مدیران و نمایندگان شرکت نفت جی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سایپا،  کشتیرانی آراباختر ، بانک پاسارگاد ، بانک رفاه، پدافند غیر عامل، شرکت ایرانیان اطلس، دیجی کالا ، نشریه حفاظت و ایمنی ،  نشریه پیام ساختمان و  اصحاب رسانه های معتبر و ... حضور بهم رساندند.
در این مراسم که در فضایی زیبا و صمیمی برگزار گردید پس از صرف افطار جناب آقای مهندس مدنی (ریاست هیئت مدیره شرکت رایان پویش) و جناب آقای مهندس شنتیایی(ریاست محترم اتحادیه)  هر کدام به ایراد سخنرانی های کوتاهی پرداختند.

آقای مهندس مدنی در سخنان خود به انتقاد از نحوه تعامل بعضی فعالان این حوزه در برخورد با مسایل حرفه ایی پرداختند. سخنان وی که ایده ی تعامل سازنده در استفاده از ایده های نواورانه و به روز را مطرح میکرد مورد استقبال گرم حضار قرار گرفت. ایشان در ادامه از برنامه های آینده شرکت رایان پویش ، شامل سمینار های علمی دانشگاهی، کنفرانس ها و گردهمایی های علمی و تدوین سیلابس آموزشی آکادمیک برای علاقه مندان صنعت حفاظت الکترونیک و شبکه ، نام بردند. مهندس مدنی تصریح کردند شیوه های رایج تعامل در این حوزه با همکاران و مشتریان ، منسوخ شده و فعالان نیازمند شیوه های نوین تعامل با یکدیگر و با مصرف کننده میباشند. وی تصریح کرد در آینده ایی نزدیک خبر های مهمی از این شرکت شنیده خواهد شد.
ایشان در بخشی از سخنان خود این پیشنهاد را مطرح کردند که گردهمایی های این چنینی در به طور منظم و دوره ایی تشکیل شود تا د راستای شکل گیری کنسرسیوم و اتحاد پر قدرت اعضا مفید واقع گردد.

سخنران بعدی مراسم جناب آقای مهندس شنتیایی ریاست محترم اتحادیه شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی بودند. ایشان ضمن سخنانی از فعالان و بازرگانان دعوت به عمل آوردند تا در کارگروه های تخصصی مشارکت داشته باشند و کمیسیون های تخصصی را فعال تر نمایند. مهندس شنتیایی ضمن استقبال از از ایده رایان پویش در خصوص گردهمایی هایی این چنینی، و تشکر از برگزاری این مراسم، گزارشی از دستاورد های اتحادیه در تعامل با اتاق بازرگانی را ارایه نمودند. ایشان در ادامه اضافه کردند که ا کنون هفت کمیسیون با حضور 65 شرکت تشکیل شده است و در حال عضو گیری هستند. مشکلات شرکت ها از قبیل غیر قابل استفاده بودن تسهیلات بانکی و عدم رعایت قوانین مناقصات از سوی سازمان های دولتی و ... از دیگر مباحث ارایه شده توسط ایشان بود. ایشان در خاتمه به توصیف نقش فشار اتحادیه در وصول مطالبات شرکت ها و نیاز به هم افزایی و رقابت سالم پرداختند.
در این ضیافت که فضایی بدون رقابت و تجارت داشت اکثر حاضرین از جمله روءسا و اعضای اتحادیه های "  شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی و اتحادیه صنف تولید کنندگان " و "تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک تهران" از ایده های نوین رایان پویش در فضای مجازی به گرمی استقبال کرده و آمادگی خود را در خصوص هرگونه همکاری اعلام داشتند .

در خاتمه مراسم بنا به پیشنهاد جناب مهندس مدنی ، حضار توافق ضمنی خود را مبنی بر ادامه گرد همایی ها ی مشابه به منظور ارتقای همبستگی بین فعالان و افزایش هم افزایی اعلام داشتند. به عنوان حسن ختام این مراسم مدعوین دفتر یادبود رایان پویش را امضا نمودند.
 
منتظر خبر های بعدی رایان پویش باشید

نمايش : 3642 تاریخ انتشار : 1393/05/11 امتیاز :
0.0
0 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-اخبار اتحادیه-ضیافت بزرگ افطار رایان پویش برای میزبانی از بزرگان صنعت حفاظت الکترونیک در هتل 5 ستاره آزادی رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,اتحادیه,الکترونیک,فعالان,مهندسی,شنتیایی,پرداختند,استقبال,گردهمایی,مدعوین,کنندگان

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025