88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :
با توجه به مزیت هایی که در مقاله های قبل راجع به دوربین های مدار بسته آنالوگ عرض کردم، این مساله وجود دارد که اکثر دوربین های مدار بسته نصب شده که اکنون در حال استفاده کاربران قرار دارد ، دوربین مداربسته آنالوگ بوده که برای ایجاد بستر آنها از کابل کواکسیال استفاده شده است که در مطلب های قبلی نیز عنوان شد، بهتر است این کابل ها طوری انتخاب و نصب شوند که از بروز نویز در تصاویر خروجی تا حد امکان جلوگیری شود و تصویر کاملا واضح و شفاف ضبط شود. دوربین های مداربسته AHD هم  که از خانواده دوربین های آنالوگ هستند از کابل کواکسیال استفاده می کنند و این تشابه تعویض دوربین های آنالوگ را با دوربین های AHD بسیار آسان کرده است.
اولین نسل سنسورهای AHD تنها با روزولشن یک مگا پیکسل (۷۲۰P) تولید شدند اما در نسل دوم این مدل دوربین ها روزولشن به دو مگا پیکسل (۱۰۸۰P) رسید. نسل اول و دوم این تکنولوژی از نظر کد گذاری متاسفانه هم خوانی ندارند و امکان جابجایی یا استفاده همزمان در آنها وجود ندارد. البته با توجه به تکنولوژی موجود دیگر امکان تولید دوربین مداربسته AHD با روزولشنی بیشتر از دو مگاپیکسلی هم وجود ندارد و خیلی دور از انتظار به نظر می رسد.
با این حال امکاناتی که دوربین های تحت شبکه دارا هستند بسیار بیشتر و گسترده تر از آنالوگ است، مثلا که به آسانی می توان با اضافه کردن منطقی سوییچ های چند کاناله در مسیر کابل کشی تا حدود قابل توجهی مصرف کابل را کاهش داد و یا هر جا که کابل کشی مقدور نبود این امکان وجود دارد با افزودن یک کلاینت/بریج انتقال تصاویر را به وایرلس تبدیل کرد.
میزان فضایی که دوربین های تحت شبکه روی هارد ذخیره ساز اشغال میکنند با توجه به رزولوشن مشابه با دوربین های  AHD، تقریبا برابر هستند.
دوربین های مداربسته تحت شبکه به خاطر منو ها و امکانات نرم افزاری ویژه ای که دارند عیناً تداعی کننده منوها در دستگاه های ضبط تصاویر (ذخیره سازها) هستند و همانند یک DVR و یا   NVR  مستقل کار میکند اما در سیستم های آنالوگ کاملاٌ بر خلاف آی پی ها یک دستگاه ذخیره ساز به صورت مجزا این کار را انجام میدهد. در اینجا تکنولوژی AHD به نحوی اصلاح شده تکنولوژی HDSDI و HDCVI است و با توجه به OpenSource بودنش، پلی قدرتمند بین سیستم های مدار بسته آنالوگ و دیجیتال محسوب میشود. در تکنولوژی AHD امکان سوییچ کردن دستی از حالت HD به آنالوگ CVBS وجود دارد و براحتی می‌توان دوربین را به حالت فیلمبرداری با رزولوشن ۷۰۰TVLine  سوییچ کرد و به DVR معمولی ۹۶۰H  متصل نمود.دی وی آر AHD نیز توانایی امکان متصل شدن و دریافت تصاویر AHD, آنالوگ و  IPرا بطور همزمان دارد. همچنین در دوربین های AHD تاخیری در تصویر وجود ندارد یعنی فاصله برداشت و دریافت تصاویر را صفر است.





نمايش : 4709 تاریخ انتشار : 1394/03/20 امتیاز :
5.0
1 رای
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-مقالات و آموزش مربوط به دوربین مداربسته-دوربین مداربسته AHD (بخش دو) رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته ahd,دوربین مداربسته ای اچ دی,دوربین,آنالوگ,تصاویر,تکنولوژی,استفاده,مداربسته,کواکسیال,روزولشن,همزمان,رزولوشن

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025