88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :
این سوال را تمام افرادی که میخواهند از اموال خود محافظت کنند ، از کارشناسان می پرسند .
حدود ۳۰ سال پیش که خبری از سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته نبود یا حداقل به شکل امروز رایج و مرسوم نبود ، مردم از سه روش برای جلوگیری از ورود سارقین استفاده میکردند .
در باغ ها و ویلاهایی که خارج از شهر بود از سگ های نگهبان و در داخل شهر ها از یک انسان آموزش دیده و قوی به عنوان نگهبان شب برای گشت در یک محله و کوچه استفاده می شد.
خیلی از افراد هم به نصب حفاظ های آهنی برای درب و پنجره ها روی آوردند …

در حال حاضر که عصر تکنولوژی و الکترونیک و کامپیوتر است و انواع سیستم های حفاظتی پیشرفته به بازار آمده است ، اما هنوز هم در کنار سیستم های دزدگیر پیشرفته از نگهبان ها ی محلی و شخصی ، سگ های نگهبان و حفاظ های آهنی استفاده میشود.

علت چیست؟
بی اعتمادی افراد به تکنولوژی و سیستم های حفاظتی ؟
عدم کارایی سیستم های الکترونیکی و دزدگیر ها؟
شما کدام را ترجیح می دهید ؟ دزدگیر یا درب آکاردئونی ؟

طی مذاکراتی که با هزاران مشتری در طی ۱۷ سال گذشته داشته ام ، نتیجه نظرات مشتریان به این صورت است که هیچ کدام به تنهایی نمیتواند آرامش و آسایش کاملی برای مصرف کننده ایجاد کند . اما استفاده از یک دزدگیر الکترونیک و گارد آهنی برای یک منزل یا فروشگاه ، ضریب اطمینان و آسایش افراد را بسیار بالا می برد.

طبق اخباری که در رسانه ها اعلام میشود ، سارقین به اتو مبیل ها و منازلی دستبرد میزنند که فاقد لوازم ایمنی است.
بنا بر این اگر برای اتومبیل ، منزل و محل کار خود از قفل های فیزیکی و الکترونیکی ، همزمان استفاده کنید ، احتمال سرقت را به حداقل میرسانید.
در واقع سارقین به دنبال دردسر نیستند و راحت و سریع می خواهند به اهداف خود برسند و اگر قصد سرقت از منزلی را داشته باشند و ببیند که پنجره ها حفاظ دارد و همچنین درب ورودی دارای درب دوم آکاردئونی است، از طرفی جعبه بلندگوی دزدگیر را ببیند ، مطمئن باشید که از سرقت صرف نظر کرده و به منزلی که این موانع را نداشته باشد میرود.

نمايش : 4979 تاریخ انتشار : 1392/09/07 امتیاز :
5.0
10 رای
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-پلیس و ایمنی (دوربین مداربسته)-سیستم حفاظتی بهتر است یا حفاظ آهنی؟ رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,سارقین،سیستم های حفاظتی،حفاظ آهنی،دوربین مدار بسته,استفاده,دزدگیر,نگهبان,حفاظتی,سارقین,تکنولوژی,الکترونیک,پیشرفته,الکترونیکی,آکاردئونی

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025