88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

چه کسانی بیشترین درآمد را دارند؟  (فصل یک)

هر فکری را که در ضمیر ناخودآگاه ذهن خود بکاریم و با تکرار و اعتقاد  آبیاری کنیم روزی تبدیل به یک واقعیت خواهد شد. انسان تا حد زیادی تحت تاثیر عوامل تاثیرگذار محیط پیرامون خویش به ویژه عوامل انسانی است. تاثیر یک فروشنده آرام، سرحال و با اعتماد به نفس بسیار قوی است. به همین علت است که معمولا خوش لباس، مرتب و از همه جهات، ظاهری حرفه ای دارند. به خود، محصول و خدمتشان اطمینان دارند. در نتیجه ما به حرف های آنان اعتماد میکنیم.
در این فصل به پنج نکته از جنبه های بازاریابی اشاره میکنیم:

  1. 1) برای موفقیت لباس مناسب بپوشید :

فروشندگان بسیاری وجود دارند که نمیدانند هر روز صبح هنگامی که با لباس های نا مرتب منزل را ترک می کنند در حقیقت خود و فروش خود را خراب میکنند. متاسفانه هیچ کس تا به حال به آنها توضیح نداده است که چقدر لباس مناسب در فروش موفقیت آمیز اهمیت دارد. بدتر این که هیچ کس نمیخواهد از نا مناسب بودن لباس این افراد به آنها انتقاد کند. همه این مطلب را می دانند ولی کسی چیزی نمیگوید. هر فروشنده باید حداقل 2 کتاب درباره لباس مناسب بخواند و سپس مو به مو به نکات آنها عمل کند. نحوه لباس پوشیدن قوی ترین عامل اثر گذار در بحث فروش است.
  1. 2) عامل دوستی :

مهمترین حقیقت در بحث فروش این است که: "هیچ کس تا زمانی که قانع شود شما دوست او هستید و در جهت منافع او عمل میکنید چیزی از شما نمی خرد." در جلسه اول ملاقات، اولین سوالی که به ذهن مشتری خطور میکند ولی مطرح نمیشود این است که : " آیا هوای ما را هم داری؟ " اگر در یکی دو دقیقه اول کلام شما در بردارنده پاسخ مثبت به این سوال نباشد مشتری به سرعت تمایل خود را برای خرید از شما از دست خواهد داد. ما دوست داریم با افرادی معامله کنیم که احساس خوبی نسبت به آنها داریم.
  1. 3) ارائه محصول :

محصولی را که ارائه میدهید باید تمیز، مرتب و بهترین رنگ آن باشد. خریداران به شدت تحت تاثیر محصولاتی که رنگی و جذاب هستند قرار میگیرند. محصولاتی که کثیف و چرک هستند و یا بی نظم و درهم هستند تاثیر منفی بر روی مشتری میگذارد. همیشه وقتی را صرف این کار کنید که نمونه محصول شما از همه جهت عالی به نظر برسد. به خاطر داشته باشید که قضاوت مردم بیشتر بر اساس چیزی است که می بینند.

4) جملات خود را تمرین کنید :

مطالبی را که قصد دارید به مشتری بگویید باید از قبل خوب تمرین و آماده کرده باشید که همه جزییات را در بر بگیرد. از نظر مشتری هشتاد درصد از ارزش کالا و یا خدمات شما در مطالبی که شما حین فروش بیان میکنید مشخص میشود.
5)دفتر خود را مجهزکنید :
یکی از قوانین دفتر کار این است که : " محیط کار خو در تمیز نگه دارید. " زمانی که میز کار شما  تمیز و مرتب باشد، فردی موفق به نظر میرسید. در هر زمان روی میز کار شما یک چیز باشد و آن همان چیزی است که در همان لحظه روی آن مشغول به کار هستید. بهره دهی افرادی که روی یک میز تمیز مشغول به کار هستند دو سه برابر بیشتر از افرادی هست که پشت میزهای شلوغ و نا مرتب کار میکنند.


ادامه مطلب را در فصل دو بخوانید
نمايش : 5464 تاریخ انتشار : 1392/10/15 امتیاز :
5.0
9 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-مقالات و آموزش مربوط به دوربین مداربسته-چه کسانی بیشترین درآمد را دارند رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته،دوربین مدار بسته،رایان پویش،زنیت,افرادی,فروشنده,اعتماد,میکنیم,موفقیت,میکنند,میکنید,محصولاتی,مطالبی

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025