88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

راهنمای شناسایی دوربین های مدار بسته آی پی

قسمت اول:

تنظیم حداکثر آشکار سازی

زمانی که خواهان عملکرد در نور کم هستید مرسوم ترین حقه تنظیم حداکثر آشکار سازی است.
فروشندگان مدام تصاویر یا فیلم هایی از موفعیت بدون حرکت نشان می دهند که در فضاهای خیلی تاریک به طور قابل توجهی واضح دیده می شوند.
این یکی از حقه های ساده عکاسی است که هر دوربین مداربسته ای می تواند انجام دهد، در حالی که این کار باعث ایجاد مشکلی جدی میشود، اجسامی که حتی خیلی آرام حرکت می کنند نیز بسیار محو و نا مشخص دیده میشوند و قابل شناسایی نیستند. در حالی که بسیاری از فروشندگان سعی دارند این مطلب را یک مزیت و یک تکنولوژی معرفی کنند، این یک تغییر کوچک در یکی از تنظیمات معمول دوربین مداربسته است که معمولا حداکثر آشکار سازی یا سرعت شاتر نامیده میشود.
اگر شما نمیخواهید تصاویر محو داشته باشید، باید دوربین مداربسته ها باید حداثر سرعت آشکارسازیS  30/1 تنظیم کنید تا گرفتار حقه های این چنینی نشوید.


صحیح و غلط WDR

کنار آمدن با مشکل نور زیاد و تغییرات نوری یک مساله معمول در سیستم های نظارت تصویری است WDR (محدوده تغییرات گسترده) یک قابلیت است برای ایجاد این کار تلاش می کند.
به اعداد مربوط به dB توجه نکنید، علی رغم اینکه بیشتر تولید کنندگان برای نشان دادن عملکرد WDR از این اعداد استفاده میکنند. در مورد هم مانند درجه بندی لوکس، تولیدکنندگان خودشان درجه بندی می کنند، پس هیچ تضمینی وجود ندارد که یک دوربین مداربسته dB110 ،WDR بهتری از یک دوربین مداربسته dB 60 داشته باشد. (گرچه به طور قطع اگر درجه بندی ها مورد اطمینان باشدن این طور خواهد بود)
به دنبال یک WDR با چند نوع آشکارسازی باشید، چون این نوع یک WDRهای دیجیتال یا الکترونیکی نباشید، چون اینها جایگزین هایی غیر واقعی و با عملکرد ضعیف هستند. همچنین اجازه ندهید فروشنده ای شما را گمراه کند که BLC مانند WDR است، چون این طور نیست.


ادامه مطلب در قسمت دوم..

نمايش : 3410 تاریخ انتشار : 1392/10/24 امتیاز :
5.0
6 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-مقالات و آموزش مربوط به دوربین مداربسته-راهنمای شناسایی دوربین های مدار بسته آی پی رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته،دوربین مدار بسته،رایان پویش،زنیت,دوربین,مداربسته,حداکثر,عملکرد,شناسایی,فروشندگان,تصاویر,باشید،,آشکارسازی,تغییرات

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025