88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

معرفی سیستم های کنترل تردد و دسترسی


امنیت در طول تاریخ یکی از اصلی ترین دغدغه های بشریت بوده است.
انسانهای اولیه با استفاده از تکه سنگ های بزرگ یک سیستم کنترل تردد ابتدایی جهت ارتقای سطح امنیت یک مجموعه و در عین حال مدیریت و نظارت همه جانبه بر فعالیتهای صوذت گرفته در آن به بازار عرضه شده اند.
استفاده از سیستم کنترل تردد الکترونیکی تقریبا از سال 1960 میلادی در جهت کاهش مشکلات ناشی از مفقود شدن کلید های سنتی و همچنین ایجاد قابلیت هایی از قبیل مدیریت تردددر لحظه یک کاربر و ایجاد گزارشهای متنوع از فعالیت های او در سیستم بطور سریع و دقیق  در دنیا مورد توجه قرار گرفت. سیستم های ابتدایی از یک صفحه کلید ساده و یا کارت های مغناطیسی تماسی جهت احراز هویت بهره می برده اند که در انتهای سال 1970 با معرفی تکنولوژی RFID و کارت های غیر تماسی (Less Contact) به دلیل مطیات بسیار در سیستم های کنترل تردد مورد استفاده قرار گرفته اند.
در یک سیستم کنترل تردد، ترمینال ها وظیفه جمع آوری اطلاعات و ارسال آنها به یک پردازشگر مرکزی که برای درب در نظر گرفته شده است را دارن. پردازشگر مرکزی بر اساس اطلاعات و پیکربندی انجام گرفته توسط مدیر، سناریوی از پیش تعیین شده را به مرحله اجرا در می آورد.
امروزه استفاده از یک سیستم یکپارچه کنترل تردد و دسترسی در جهت اعمال مدیریت و همچنین نظارت بر نیروی انسانی شاغل در یک سازمان به امری حیاتی و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و اکثر شرکت های کوچک و بزرگ از چنین سیستمی در اتوماسیون اداری خود بهره می برند.
در ادامه به چند مورد از مزیات این سیستم که میتواند در یک مجموعه اداری به مدیر در جهت بهینه سازی سازمان تحت نظر خود و همچنین استفاده از تکنولوژی روز و مدرن در مکانیزه کردن امور اداری و حراست آن مجموعه کمک کند را متذکر میشویم.
برخی از مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد و دسترسی در یک مجموعه اداری :

1) بهینه سازی و بازنگری در امنیت مجموعه:

اولین و مهمترین وظیفه یک سیستم کنترل تردد ایجاد امنیت به وسیله ثبت هر گونه تردد اشخاص در سیستم می باشد که به دلیل گستردگی نقاط کنترلی و در عیت حال متمرکز بودن  مرکز مدیریت و مانیتورینگ می توان به راحتی هرنوع گذر مشکوک افراد در درون سازمان را بررسی و پیگیری کرد.

2) خصوصی سازی سیستم:

یک سیستم کنترل تردد مدرن و پویا میتواند بر اساس الزامات تعیین شده توسط مدیریت یک مجموعه برنامه ریزی و به کار خود ادامه دهد. همچنین یک مدیر می تواند گزارشات مد نظر خود را در هرکجا و هر زمان دریافت و در صورت نیاز از راه دور تغییرات لازم را برروی سیستم اعمال و ذخیره سازی کند.

3) حذف نیروی انسانی مازاد:

یک سیستم کنترل تردد به صرت اتوماتیک و طبق برنامه ریزی قبلی اجازه دسترسی را برای افراد صادر میکند. به همین دلیل نیازی جهت استقرار نیروهای حراست جهت کنترل و بررسی، همچنین هماهنگی های بعدی  و اتلاف وقت وجود ندارد.

4)ارتقای نظام پرداخت به کارکنان:

سیستم های کنترل تردد میتوانند با استفاده از نرم افزار مربوطه گزارشات آماده جهت محاسبه زمان های ورود و خروج پرسنل، همچنین مجموع کارکرد آنها در ماه، در اختیار مدیر قرار دهد.
کمپانی roger با بیش از 20 سال سابقه در طراحی و ساخت سیستم های کنترل تردد و دسترسی در کشور لهستان با ارائه راهکارهای متنوع و حرفه ای، همچنین قیمت رقابتی نسبت به سایر رقبای تجاری هم ردیف، به یکی از معتبرترین برند های اروپایی در این زمینه تبدیل گشته است.
نمايش : 4401 تاریخ انتشار : 1392/11/13 امتیاز :
5.0
15 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-مقالات و آموزش مربوط به دوربین مداربسته-معرفی سیستم های کنترل تردد و دسترسی رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته،دوربین مدار بسته،رایان پویش،زنیت,استفاده,همچنین,مجموعه,دسترسی,مدیریت,سازمان,ابتدایی,ارتقای,تکنولوژی,اطلاعات

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025