88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

چگونه با کارمندان خود رفتار کنيد ؟

همانطور که در جريانيد کارمندان دريک مجموعه نقش مهمي را ايفا ميکنند و اينکه کارمندان را بخواهيد هر چند وقت يکبار تعويض کنيد خسارات غيرمسقيم زيادي به سازمان شما وارد ميشود، البته نا گفته نماند که همه کارمندان هم نقش مفيدي را در سازمان ندارند اما موضوع بحث ما اکنون درباره داشتن کارمنداني با صفات و شخصيت مثبت براي رشد و توسعه مجموعه است.
بسيار مهم است که ما مديران و صاحب کاران چگونه با پرسنل خود رفتار کنيم و دانستن اين هم مهم است که هيچ مديري نميتواند اخلاق و رفتار کارمندان خود را تغيير دهد مگر با رفتار خود. يعني با اعمالش در وجدان و روحيه کاري کارمندان تاثير بسيار مثبتي ميتواند بگذارد و در اين صورت سازماني موفق و رو به رشد ايجاد خواهد شد، برخي از اين رفتارها را در اين مطلب شرح ميدهم:
 
 
طوري تنظيم کنيد که هر روز با ديگر روزها فرق داشته باشد:
مثلا اجازه دهيد کارمندان روز اول هفته يک ساعت ديرتر سرکار حاضر شوند، اگر ساعت کاري 8 است، 9 شود. در اين صورت کارمندان هم صبح بيشتر استراحت مي کنند و با انرژي بيشتردر محل کار حاضر ميشوند.
اجازه دهيد کارمندان روز آخر هفته يک ساعت زودتر کار خود را تعطيل کنند. در اين صورت آخر هفته شادتري خواهند داشت و به شما در پيشبرد اهداف سازمان نيز کمک بيشتري خواهد کرد.
براي کارمندان به مناسبت هاي مختلف ميهماني بگيرد مثلاً براي تولد شان به آنها کادو دهيد و يک جشن کوچک در مجموعه بگيريد، اين نشان ميدهد که چقدر به آنه اهميت ميدهيد.
وقتي به موفقيتي ميرسيد به کارمندان پاداش دهيد، يعني شما هم عضو تيم هستيد. فراموش نکنيد آنها به شما کمک کرده اند تا به اينجا برسيد.
روي علاقه و استعدادهاي کارمندتان سرمايه گذاري کنيد، اين باعث ميشود با جديت بيشتري روي استعدادهايشان کار کنند و براي شما هم بيشتر و مفيدتر کار کنند، مثلا او را براي دوره هاي آموزشي مرتبط با استعدادش که در راستاي اهداف شرکت هم مفيد است، ساپورت کنيد.
 
به ياد داشته باشيد با مزيت هايي که به کارمندان خود دهيد، حتي اگر از زمان کاري آنها مقداري صرف شود اما در بقيه زمان کاري مفيد تر خواهند بود و در نهايت سود اصلي براي شماست. اگر آنها از کار خود لذت ببرند و از سازماني که در آن مشغولند راضي باشند، حتي اگر حقوق زياد نباشد ولي بهتر کار خواهند کرد.





نمايش : 5490 تاریخ انتشار : 1394/04/03 امتیاز :
5.0
5 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-جالب توجه ها-چگونه با کارمندان خود رفتار کنید ؟ رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,دوربین مداربسته,کارمند راضی,مدیر موفق,کارمندان,مجموعه,سازمان,خواهند,سازمانی,بیشتری

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025